понедельник, 5 ноября 2018 г.

Новорічний будиночок для фото - 5 частина

Всім привіт, вже закінчується цікавий і класний 5 етап СП "Твій формат"



Чесно скажу я і не думала приймати участь в ньому не було планів в альбом, але після натхнення і чудових статтів дівчаток згадала, що є в мене новорічний папір і зимові фото з того року ще додам зимових фото цієї зими і буде в мене чудовий новорічний альбом. А от із формою альбому довго думала і вирішила. що хочу будиночок так як фото будуть сімейними і такого альбому ще не робила. А тепер поглянемо як все до кучі я зібрала:






Обкладинка в мене із кожзама, вперше працювала з ним і проста і лаконічна композиція на обкладинці. Подумала, що всю красу додає чипборд і квіточка від прими. Розмір альбомчика 16 на 20 см. А тепер поближче все роздивимося:




А ось так мінімалістично виглядає інша сторона обкладинки:


І розглянемо в середині як все докупи виглядає:



Переплет я вибрала Виноградової бо немаю швейної машинки і на кільцях не дуже люблю, а щоб він був крепшим з другої сторони вкріпила все.
І перший розворот, тільки я трошки перепутала другу із четвертою сторінкою, бо мій маленький помічник мені допомагав, але думаю що так також добре виглядає:









Ось такий в мене вийшов мій новорічний будиночок для фото. Дякую дівчатка за чудове натхнення і гарну компанію, тепер у мене на один гарний альбом більше.
Хочу відмітитися в таких галереях листопада:


Фабрика декора -  використовувала: грунт. текстурна паста, скрап листи із колекції "CHRISTMAS FAIRYTALES".
Скрапбукинг с ЕК - використовувала скрап листи із колекції "Merry christmas" і клей-гель приклеювала кожзам до картону.
*WOOD chic - використовувала чипборд "Шишки большие" і чипборд "Рамка круглая с снежинками"


Дякую, що завітали до мене і читали!

12 комментариев:

  1. Мариночка, во-первых, спасибо, что присоединилась к нашему проекту. Было интересно наблюдать, как создается твой альбомчик. А, во-вторых, он вышел замечательным!) Такой светлый, праздничный, а с фотографиями вообще будет красота) Еще раз спасибо за участие, блог СкрапРелакс!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Тонечка, спасибо большое. Было очень интересно с вами творить и спасибо вам за чудесное вдохновение)))

      Удалить
  2. Здорово получилось! Уютный тёплый альбом! :)

    ОтветитьУдалить
  3. Прелесть! Умничка! Спасибо за участие в СП!

    ОтветитьУдалить
  4. Здорово, такой солнечный домик получился)
    Спасибо, что поддержала наш СП. СкрапРелакс.

    ОтветитьУдалить
  5. Очень уютный домик получился)!
    Нежный и игривый)!
    Спасибо, что творите с нами, Нина Королек и Woodchic!)

    ОтветитьУдалить
  6. Стильный домик получился!
    Спасибо вам за украшение Галереи ноября от Фабрики Декору!

    ОтветитьУдалить