понедельник, 5 ноября 2018 г.

Новорічний будиночок для фото - 4 частина

Всім привіт, я далі наздоганяю участників і СП " Твій формат" 4 етап:




А для четвертого розвороту потрібно було зробити якись секретик і щось заховати. Ну, що дивимося і шукаємо мій секретик на четвертому розвороті:



А тепер поближче розглянемо сьому сторінку і будемо шукати, що я заховала:


На цій сторіночкі в мене поселилися олені і на папірі, ще деревяний в кутку заховався зтереже подарунок:



Ні немає тут секретиків будемо шукати на восмій сторінкі:


А тепер все детально роздивимося і нічого не пропустемо:


На сторінкі поселилася моя пуансетія, а за нею сховалася деревяна ялиночка і чайничок, бо морозні вечори я не уявляю без горнятка теплого запашного чорного чаю:


А зверху примостився снігур і спостерігає за засніжою зимою:


Не знайшли мого секретика оце заховала. Ну, що будемо відкривати наші відкивашки можливо там щось є:


А ось і мій секретик ще одна підлошка для фото.
Все нарешті доробила і встигла до кінця проекту. Заглядайте до наступного посту, бо і обкладинка вже готово.
Хочу відмітитися в таких галереях листопада:

Фабрика декора -  використовувала: грунт. текстурна паста, скрап листи із колекції "CHRISTMAS FAIRYTALES".
Скрапбукинг с ЕК - використовувала скрап листи із колекції "Merry christmas".
СкрапМир - використовувала рамки із чипборда з фольгуванням (золото) для скапбукінга "Cozy Forest".



Дякую, що завітали до мене і читали!

2 комментария:

  1. Марина, разворот просто чудесный! Я читала пост и рассматривала с огромным интересом, где же тот секрет :-) Так здорово читать такой пост) Странички получились такие красивые и самодостаточные. Уже не терпится просмотреть весь альбомчик! Спасибо, что творите с нами. Блог "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской"!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ухты захвалили, мне очень приятно и спасибо большое. А весь альбомчик можно посмотреть в следующем посте)))

      Удалить