понедельник, 15 октября 2018 г.

Новорiчний будиночок для фото - 2 частина

Всiм привiт, я продовжую творити свiй новорiчний будиночок i цього разу в мене впав вибiр на листочки iз спилом дерева i нiжний блакитний iз снiжком:



Цього разу в мене на сторiнкi поселився новрiчний олень в оточенi  ялиночки i пуансетiй:




А збоку виднiється золота зiронька в оточенi запаху лiсу i квiточки пуансетii:






Зверху чарiвна надпис:



А ось i мiй чарiвний елемент слайдер, вiдкивашка за якою буде ховатися фото i потрiбно знати як його відкрити:



На другiй сторiночцi буде фото всатавлятися у золотi кутики:




А зверху поселилася iз чипборда пуансетiя разом iз золотим вiночком:



А ось тут вже вiдчувається дух рiздва - чути звони дзвiночкiв i рiздвянi пiснi:



Ще в кінці я зробила бризги білим грунтом і чорною акриловою фарбою, щоб надати трішки контраксту роботі і де-не-де в мене є прозорий бісер.
Ось такий в мене вийшов дригий розворот мого новорiчного будиночка.
Хочу приняти участь у таких завданнях:
*Спільний проект "Твій формат" Другий етап. В мене є елемент поп-апу у виглядi слайдер.


Хочу вiдмiтитися в галерее октября:

Використовувала: грунт. текстурна паста, скрап листи із колекції "CHRISTMAS FAIRYTALES".
Хочу вiдмiтитися в галерее октября:


 Використовувала скрап листи із колекції "Merry christmas".
Дякую, що завiтали до мене i читали!

4 комментария:

  1. Мариночка, такой светлый новогодний альбомчик у тебя выходит! Спасибо, что продолжаешь с нами, блог 'СкрапРелакс'!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Тонечка, спасибо большое. Конечно я с вами нужно сделать себе этот альбом😊

      Удалить
  2. Казкова і ніжна робота. Дякуємо від ART Club UA

    ОтветитьУдалить