воскресенье, 7 октября 2018 г.

Новорічний будиночок для зимових фото - 1 частина

Всім привіт, ось і настала багряна осінь. А в мене в думках і на сторіночках блогу вже буде пахнути зимою і її святковим настроєм, бо в бложику Скрап Релакс стартував дуже цікавий СП "Твій формат" для цікавих форм альбому. А так як в мене є зимові фото з того року, то вирішила  альбому бути. Так як будуть в ньому зберігатися сімейні фото, то буде у формі будиночка. І ось такий в мене вийшов перший розворот:




От скажіть вже хочеться новорічних чудес і сніжного настрою!


А тепер поближче роздивимося перші дві сторінки новорічного будиночка:


Отрималась казкова перша сторінка - з будиночком, ялиночкою, запахом лісу, теплими рукавичками.



Додала трохи золотих паєток і зірочку для відчуття свята.


І чарівна фраза: "Зима приходит из сказки", бо по іншому ніяк коли ми бачемо сніжок нам і справді здається, що потрапили у казку.


Ще додала цей ліхтарик за допомогою текстуної пасти і трішки обвела чорною фарбою, бо для мене ці ліхтарики як із чаріввних зимових вуличок затишного снігового міста.
А тепер глянемо на другу сторінку:


Тут в мене псселилися чарівні новорічні пуансетії в оточені ліхтарика.


А з верху в оточені золотого віночка захвався гордий олень:


Ще в кінці я зробила бризги білим грунтом і чорною акриловою фарбою, щоб надати трішки контраксту роботі і де-не-де в мене мерехтить блакитний глітер разом із прозорим бісером:


Ось такий в мене вийшов перший розворот новорічного будиночка для зимових фото.
Приймаю участь в Спільний проект "Твій формат" 1 єтап - мої ОЄ: пуансетія, листочки, ялинка, гілочки ялинки.



Хочу відмітися в таких галереях жовтня:
*Скрапбукинг с ЕК - використовувала скрап листи із колекції "Merry christmas"
*Фабрика декора - використовувала: грунт. текстурна паста, скрап листи із  колекції "CHRISTMAS FAIRYTALES"



Дякую, що завітали до мене і читали!

5 комментариев:

  1. Наипрелестнейший зимний домик! Хочу сказать вам спасибо за украшение нашей галереи! Мария и ТМ Фабрика Декору

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мария, спасибо большое, за смущали меня))) И это только первый разворот еще в планах 3! Так, что буду частым гостем у вас))))

      Удалить
  2. Мариночка, мне кажется, альбомчик получится прекрасным! Такой светлый и праздничный разворот. Спасибо, что присоединилась к нашему проекту, блог 'СкрапРелакс'!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Тонечка, спасибо большое!!! Да хочу немного сказки и таким будет альбом)))

      Удалить