суббота, 1 декабря 2018 г.

Заявка до чудового і цікавого блогу Арт клуб UA

Всім привіт, довго вагалася писати заявку чи ні і вірішила спробую, щоб потім не жаліти. У чудовому і цікавому українському бложику Арт клуб UA триває Набір в дизайнерську команду на 2019 рік



І я в останій вагон хочу потрапити.
Мене звати, Марина Євтушенко і проживаю у невеличкому місті пятихатки, що на Дніпропетровщені. Разом з чоловіком виховуємо трьохрічного непосидючого синочка. Про скрап вперше дізналася коли захотіла зробити своїми ручками альбом першого року життя для синочка, але скажу чесно він мені вже не подобається бо перша спроба і перші помилки і здається він мені уже не таким чудовим як тільки зробила, але скільки радості і гордості я отримала як його зробила ці емоції залишуться на завжди. Майже два роки я плідно творю пробую щось нове і цікаве. Дуже люблю СП, бо беручи участь в них дуже багато експерементуєш і здобуваєшь багато нового. Люблю ніжність в роботах і обожнюю стилі шеббі і прованс. Пробувала працювати в стилі мікс медіа і CAS/ А ще скільки цікавого і нового можна зробити. 
Спитаєте чому хочу потрапити до вас? У мене буде одна тільки відповідь, бо люблю ваший бложик, завжди із цікавістю читаю ваші пости і майже завжи приймаю участь у завданнях, після того як знайшла ваший бложик.
І мої пять робіт, було важко їх вибрати. Ну, що поглянемо які я відібрала роботи.
Дуже полюбляю робити міні альбоми в останій час.
І один із них у формі будиночка.


Листівка із вирізаних елементів Новогодняя открытка туннель:



Полюбляю робити коробочки і одна із них Нежная круглая коробочка






І остання робота в якій використовувала один із улюблених метеріалів фетрик і елементи зв'язані крючком Развивающая книжка:




Ось такі роботи я відібрала.
Хочу попрацювати у дружній і цікавій компанії дизайн команд. Буду старатися і виконувати всі обовязки. І бажаю всім дівчаткам удачі.
Дякую, що завітали до мене і читали!

2 комментария: