суббота, 8 декабря 2018 г.

Хочу потрапити до ДК Скрап релакс

Всім привіт, а я знову хочу спробувати потрапити до ДК Скрап релакс




 Спитаєте чому, бо мені подобається атмосфера цього бложику і те як дівчатка подають свої завдання і творчі роботи, завжди хочеться повертатися в дружню атмосферу завдань і цікавих статів, в теплі і цікаві тексти бложику. Знайома з бложиком Скрап релакс більше року і встигла прикіпити всім сердцем до дівчаток із ДК і самих адміністраторів його.
А тепер все попорядку. Мене звати, Марина Євтушенко, і можна до мене на ти, проживаю у невеличкому містечку П'ятихатки, що знаходиться на Дніпропетровщені. З чоловіком виховуємо не посидючого трьох річнього синочка. Йому все цікаво, що мама творить із папірців і що вона таке там все склеює і завжди поможе і підкаже як краще:)
Скрапбукінгом вперше познайомилася трохи менше трьох років тому коли захотілося зробити альбом для синочка і я його таки зробила, але то перші спроби, перші помилки і перша аплікація скажу чесно. Більш серйозніше почала займатися трохи менше двох років тому, були перші листівки, коробочки і багато чого. Дуже люблю ніжність в роботак і незнаю як, но завжди вони у мене самі по собі отримуються, обожнюю стилі шеббі і прованс. Трішки міксувала і пробувала CAS.
І ось такі відібрала п'ять своїх робіт:


Люблю робити листівкиі, вже і не памятаю скільки їх вже переробила.


Пів роки тому повернулася до роботи над альбомами і мені дуже сподобалося їх творити, а особливо міні альбоми мені краще всього даються.



Полюбляю ще робити якісь коробочки, чи то матусині скарби, чи то просто для якихсь дрібничок.



Пробувала робити різні рамочки для фото і показую одну із них.


І останю роботу вирішила показати які в мене отрималися іграшки на лісову красуню.
Ось така в мене підборка робіт. Хочу отримувати більше досвіду, нові знання і просто працювати в дружній компанії однодумців. На даний час перебуваю в своїй першій ДК Скрепочка - Скрап. Надіюся потрапити до ВАС.
Дякую, що завітали до мене і читали!

8 комментариев:

  1. Мариночка, молодец что заявочку подала:)) Удачи тебе большой!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Юля, спасибо большое)) Да все таки решилась написать)))

      Удалить
  2. Марина, столько красоты!!!
    Удачи тебе! Буду держать за тебя кулачки! :)))

    ОтветитьУдалить
  3. Мариночка, я тебе тоже желаю удачи,твои работы наполнены такой нежностью, меня они умиляют)!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ирочка, спасибо большое))) Наверное всю нежность я воплощаю в работах))

      Удалить