понедельник, 21 января 2019 г.

Зірочки для лісової красуні

Всім привітик!
Давно мені хотілося створити зірочки для лісової красуні, щоб були мякенькі і затишні, а палітра так і кличе свято в домівки.
Ну, що подивимося на мої зіронькі:



Ось такі новорічні і казкові в мене вийшли зірочки, а як чудово вони будуть висіти на гілочках ялиночки. А для їх створення використала льон, чипик, вирізалочки, квіточки, мережево і найулюбленіший мною топінг, який додає ізюминки роботі. А тепер розглянемо кожну зірочку:


І трішечки детальок:











Ось такі маленькі і затишні в мене вийшли зірочки.
Хочу приняти участь у таких завданнях:
*Доска Вдохновения. Январь. Надихнула палітра і зірочки.
*№ 01/2019 Творческое задания "ОЭ - Зимнее животное", на двох зірочках пташка і олень.



Дякую, що завітали до мене і читали!

Комментариев нет:

Отправить комментарий