четверг, 13 мая 2021 г.

Листівка будиночок-тунель

 Всім привіт!

Сьогодні хочу показати своє сонячно-весняне натхнення.


Давно дуже хотілося створити щось незвичайне і на думку мені спала листівка-тунель будиночок.


В шари своєї роботи додала була чипборд паркан, який додав ще більшої весняної атмосфери.



Ще залишився був в мене чіпборд віточка і як на мене він чудово вписався в композицію листівочки.


Ще дуже обожнюю використовувати універсальний чипборд такий як чіпборд гудзички, адже його можна застосувати до будь-якої роботи і чудово коли вони є наборчиком.


На моїй роботі весна буяне всіма фарбами, також літають між шарами метелики і пташки.




Ось така весняна і сонячна робота у мене вийшла.
Хочу прийняти участь у завданні Challenge № 4/21 "Душа нараспашку"


Дякую, що завітали до мене і читали!

Комментариев нет:

Отправить комментарий