воскресенье, 4 ноября 2018 г.

Новорічний будиночок для фото - 3 частина

Всім привіт, продовжую творити свій новорічний альбомчик і вже 3 етап СП "Твій формат"



І завданням було використати геометричні фігури, цифри або креслення.
Для третього  розвороту добавила трішки кіл, у вигляді паєток, квадрат - в мене шейкер і ще різні геометричні фігури ви побачете на папіру. Ну, що дивимося мій розворот:


А тепер поближче на пяту стрінку:


Захотілося мені шороху і блиску на сторіночці, а допомогла мені рамочка від СкрапМір і бачете, що за паєтками заховалася ще одна фігура, а саме шестикутник на якому напис "Волшебная зима".


А ось тут чудовий чипборт рукавички.



І шоста сторіночка:


Вся така червона і святкова:


Спробувала зробити сама пуансетію, думаю мені вдалося.



Ось такий в мене вийшов геометричний розворот в моєму новорічному будиночку для фото.
Хочу прийняти участь у завдані Дошка натхнення "Килимарство"


Надихнулася червоним коліром і оленнями, бо новорічні роботи завжди в такому дусі.
Хочу відмітитися в таких галереях листопада:
Фабрика декора -  використовувала: грунт. текстурна паста, скрап листи із колекції "CHRISTMAS FAIRYTALES".
Скрапбукинг с ЕК - використовувала скрап листи із колекції "Merry christmas".
СкрапМир - використовувала рамки із чипборда з фольгуванням (золото) для скапбукінга "Cozy Forest".

 

Дякую, що завітали до мене і читали!

2 комментария:

  1. Дуже гарні сторіночки - й форма мая улюблена для новорічних робіт! Щиро дякую від Арт Клубу Юа!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Маша, щиро дякую, це надихнув мене ваший тогорічний будиночок і захотілося щось собі подібне)))

      Удалить